Šumski požari na Sredozemlju, poplave na Dunavu i Labi, orkani i jesenske oluje u cijeloj Europi, o tuči i potresima da i ne govorimo: prirodne nepogode sve su češće u cijelom svijetu pa su i vatrogasci i službe spašavanja sve češće na velikim i specijalnim zadacima. To znači da su spasilačke službe suočene sa sve većim izazovima – baš kao i njihova vozila. Nijedno drugo vozilo ne nudi takve mogućnosti primjene u najtežim uvjetima kao što nudi Unimog: kao vozilo za prijevoz osoblja, materijala, alata i strojeva. Na licu mjesta kao vatrogasno odnosno vozilo za uklanjanje i izvlačenje.
Fire & Rescue.
Izdržljiv. Siguran. Opremljen za zadatak.
Unimog obavlja zadatke zahvaljujući svijenom i zavarenom okviru vozila, tehnologiji pomične cijevi koja omogućuje ekstremnu dijagonalnu torziju do 600 mm, velikim kutovima za nagibe i rampe, portalnim osovinama, pogonu na sve kotače i blokadama diferencijala, kao i visokom stupnju trakcije i sposobnosti svladavanja uspona.
Jedna od posebnosti je i sustav samozaštite. Sustav moči gume i prednje staklo kad se vatra previše približi vozilu. Tvornički dostupni paket za zaštitu od visokih temperatura sadrži dodatke kao što su obloge važnih vodova kako bi ih se zaštitilo od visokih temperatura i oštećenja.
Uz pomoć elemenata prilagođenih radnim zadacima – kao što je okrugli krovni prozor predviđen za suzbijanje požara direktno iz vozačke kabine – Unimog djelotvorno podupire spasilačke timove. U dvostrukoj kabini, dostupnoj u dodatnoj opremi, ima mjesta za 7 vatrogasaca.
Pomoćni odgon iz mjenjača ili motora pretvara Unimog u savršeno vozilo za brzo gašenje šumskih požara. Mjenjač s grupom za terensku vožnju omogućava vožnju i na teškom terenu ili „pump & roll“ s iznimno malim brzinama vožnje. Pogonska tehnologija raspoređena je tako da omogućuje vožnju kroz vodu dubine do 80 cm (u dodatnoj opremi do 120 cm). Dodatna istaknuta obilježja uključuju sustav regulacije tlaka u gumama TireControl plus s modusima „Cesta“, „Pijesak“ i „Loš put“ te efikasni mjenjač s reverzibilnim prebacivanjem stupnjeva prijenosa Electronic Quick Reverse, reduktorom za terensku vožnju i elektronički automatiziranim prebacivanjem stupnjeva prijenosa EAS.