Opteretivost i robusnost kod Arocsa su osnovna oprema. Kad je u pitanju konstrukcija. Kad je u pitanju materijal. I kad su u pitanju okvir, podvozje i ovjes.
Tko želi graditi, treba jak temelj.
Namjena na gradilištima i na cesti stavlja pred okvir različite zahtjeve. Zbog toga smo za Arocs razvili dva. Jedan s uskim tragom okvira od 744 mm koji je uvjerljiv po pitanju visoke torzijske fleksibilnosti i stabilnosti i u ekstremnim terenskim uvjetima te drugi sa širokim tragom okvira od 834 mm koji svoje prednosti u potpunosti može pokazati na cesti, ali je istodobno uvjerljiv i na laganom terenu.
Pregled prednosti.
- Robusni dugovjeki čelični ovjes za veliku nosivost i opteretivost za teški rad na gradilištu
- Zračni ovjes s 4 zračna jastuka121 za optimiranu dinamiku vožnje i komfor u vožnji za primjenu pretežno na cesti
- Različiti okviri optimirani za određenu primjenu na gradilištima, terenu ili cesti
- Široka paleta osovina do 10 t opterećenja prednje osovine
- Vozila 8x6 i 8x8 s izjednačavanjem osovinskog opterećenja za manje habanje i bolje rukovanje u terenskoj vožnji
- Elektronički sustav kočenja s integriranom funkcijom trajne kočnice, bubanj i/ili disk kočnice, blokada otklizavanja
- Različite funkcionalne varijante pogona na sve kotače i Hydraulic Auxiliary Drive139 za kratkoročnu maksimalnu trakciju uz veliku korisnu nosivost
- Veliki razmak između vozila i tla
Varijante ovjesa.
Bilo da se radi o robusnom čeličnom ovjesu ili kombinaciji čeličnog i zračnog ovjesa – ovisno o namjeni, Arocs ima spremno pravo rješenje.
U uporabi na gradilištu osobito dobru nosivost i visoki komfor ovjesa omogućava robustan, dugovječni čelični ovjes.
Osovine.
Bez obzira na to je li riječ o vožnji nepristupačnim terenom, gradilištem ili cestom, Arocsove osovine oduševljavaju bez iznimke: Ovisno o namjeni i podvozju, na raspolaganju su različite prednje osovine s dopuštenim opterećenjem do 10 t. Za primjenu na cesti Arocs je opremljen hipoidnim pogonskim osovinama konstruiranima za do 13 t osovinskog opterećenja. Na gradilištu, pak, do izražaja dolazi planetarna osovina s do 16 t osovinskog opterećenja.
Potpuna kočna sila.
Ovisno o primjeni, Arocsu kratak put kočenja omogućavaju bubanj kočnice, kombinacija disk i bubanj kočnica ili disk kočnice. Za veću sigurnost složenim se funkcijama kočenja i trakcije čitave kompozicije upravlja putem elektroničkog sustava kočenja s antiblokirajućim sustavom i regulacijom pogonskog proklizavanja.
Ponuda pogona na sve kotače.
Za izvrsnu trakciju na raspolaganju su dvije varijante pogona na svim kotačima: trajni pogon na sve kotače sa stupnjem prijenosa za terensku vožnju i s mogućnošću isključivanja pogona na sve kotače. Za pretežno korištenje na teškim, vrlo zahtjevnim terenima, na primjer prilikom kretanja na usponima na neasfaltiranoj podlozi, Arocs je opremljen trajnim pogonom na sve kotače.
Kad je potrebna velika korisna nosivost i niska potrošnja, dostupan je pogon na sve kotače s mogućnošću isključivanja.
Hydraulic Auxiliary Drive139, 1111.
Za korištenje na cesti sa spontano povećanim zahtjevima u pogledu trakcije po želji je dostupan dodatni hidraulički pogon, Hydraulic Auxiliary Drive.
Pomoć prilikom kretanja prikladna je gdje god je kratkoročno potrebna maksimalna trakcija, ali istodobno i velika korisna nosivost te optimalan pogonski sklop.
Razmak između vozila i tla.
Različite namjene iziskuju razne varijante razmaka između vozila i tla. Bilo da se radi o tegljaču, sandučaru, beton-mikseru ili kiperu – Arocs udovoljava praktično svim zahtjevima.
Svi modeli Arocs već u startu imaju viši okvir, a time i veći razmak između vozila i tla. Tako kiperi s pogonom na sve kotače i na teškom terenu oduševljavaju velikim razmakom između vozila i tla. Tegljači Arocs imaju dovoljan razmak od tla da mogu bez oštećenja ući na gradilište. A za optimirani kut nagiba Arocs raspolaže kraćim prevjesima okvira.
Izjednačavanje osovinskog opterećenja.
Izjednačavanje osovinskog opterećenja između prednjih osovina kod vozila 8x6 i 8x8 sprečava oštećenja zbog preopterećenja.